Klachtenregeling

Klachtenregeling

  1. Definities of Begrippen
    In deze regeling wordt het volgende bedoeld:
    • a. Klacht: Een uitdrukking van ontevredenheid over de dienstverlening van Allianz Nt2
    • b. Directie: De directeur van Allianz Nt2
    • c. Klachtencoördinator: De medewwerker die belast is met de coördinatie van de
    klachtbehandeling
    2. Klachtrecht
    2.1 Iedereen heeft het recht om een klacht in te dienen over de dienstverlening van Allianz N2.
    2.2 Men kan niet klagen over de inhoud en de wijze van totstandkoming van een uitspraak van Alianz Nt2
    3. Indiening van een klacht
    3.1 Klachten kunnen alleen per brief worden ingediend, ter attentie van de klachtencoördinator.
    3.2 De brief met de klacht moet worden ondertekend en er moet ten minste het volgende in staan:
    a. naam, adres en telefoonnummer van degene die klaagt
    • b. de datum waarop de brief verzonden is
    c. een duidelijke omschrijving van de klacht
    3.3 De brief waar geen datum op staat, krijgt de datum van de dag waarop deze ontvangen wordt.
    3.4 Als de brief met de klacht in een vreemde taal is en vertaald moet worden, dient men hier zelf
    voor te zorgen.
    4. Ontvangstbevestiging
    Binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht stuurt Allianz Nt2 een ontvangstbevestiging met de
    volgende gegevens:
    • a. de datum waarop de klacht is ontvangen
    • b. de termijn waarbinnen de klacht wordt afgehandeld
    • c. de wijze waarop de tekst van de klachtenregeling is op te vragen of via internet te lezen.
    5. Geen verplichting tot klachtbehandeling
    Allianz Nt2 is niet verplicht een klacht te behandelen in de volgende gevallen:
    . Indien eenzelfde klacht eerder is ingediend en behandeld
    • Indien het voorval langer dan een halfjaar geleden heeft plaatsgevonden
    Neem met ons contact op voor nadere informatie
Translate »